Veelgestelde Vragen

Bestellen

Hoe plaats ik een bestelling bij Duijvelaar E-Commerce?

Stap 1: klik bij het gewenste product op ‘In winkelwagen’

Stap 2: klik op ‘bestellen’ (of op ‘verder winkelen’ wanneer u meer producten wilt bestellen)

Stap 3: controleer de gegevens van uw bestelling.

Stap 4: vul het bestelformulier in.

Winkelwagentje
Hier ziet u wat er in uw winkelwagentje zit.

Adresgegevens
U kunt hier het factuuradres en het bezorgadres van de bestelling kiezen. Wij leveren in Nederland en België en in nog enkele andere Europese landen. Voor levering in andere landen kan contact met ons worden opgenomen.
 
Stap 5: Verzendmethode
Hier ziet u de verzendmethode, wij verzenden met DPD.
Boven een duidelijk aangegeven bedrag zijn er geen verzendkosten meer binnen Nederland en Belgie.

Stap 6: selecteer de gewenste betaalwijze en vul eventueel de code van uw coupon, cadeaukaart of cadeaubon in.
We maken gebruik van de volgende betaalmethodes:
  • iDEAL
  • Overschrijven per bank
  • Creditcard
  • MisterCash
  • AfterPay
Stap 7: maak uw bestelling definitief door op ‘Bestelling versturen’ te klikken.
 

Betalen

In onze shops kunt u op verschillende manieren betalen. Maakt u gebruik van internetbankieren via ING, ABN AMRO, Rabobank, SNS Bank, ASN Bank, Friesland Bank, RegioBank, Triodos Bank of Van Lanschot Bankiers? Dan is iDEAL de gemakkelijkste en snelste manier. Andere betaalmethodes zijn ook mogelijk.
Hieronder staan ze beschreven. Kies wat u het prettigst vind.
 

Hoe werkt betalen via iDEAL?

U kunt betalen via iDEAL als u gebruikmaakt van internetbankieren via ING, ABN AMRO, Rabobank, SNS Bank, ASN Bank, Friesland Bank, RegioBank, Triodos Bank of Van Lanschot Bankiers. Betalen via iDEAL gaat op dezelfde manier als internetbankieren. U heeft uw bankpas en identificatiemethode nodig.

Kosten:
Wij berekenen geen kosten voor betaling via iDEAL.

Uw voordelen:
U betaalt op de vertrouwde manier van internetbankieren.
U betaalt via de veilige software van internetbankieren.
Wij versturen de bestelling direct
Betaling via iDEAL is gratis.

Hoe werkt betalen via creditcard?

U kunt betalen met een MasterCard, Maestro en Visa. U kunt uw creditcardgegevens via een beveiligde SSL-server invoeren. Dit kunt u herkennen aan de gesloten sleutel bovenaan het scherm. Als de creditcardmaatschappij de betaling heeft goedgekeurd, versturen wij de bestelling.

Kosten:
Wij berekenen geen extra kosten. U betaalt alleen de kosten die uw creditcardmaatschappij rekent.

Uw voordelen:
De betaling gaat via een beveiligde SSL-server.
Wij versturen uw bestelling direct;
Voor 15.00 uur besteld vandaag verzonden (DPD)
Wij berekenen geen extra kosten voor betalen met creditcard.


Hoe werkt vooraf betalen per bankoverschrijving?

U vindt het fijn om eerst de bestelling te plaatsen en dan pas uw bestelling te betalen? Dat kan! Vink bij de bestelling aan dat u per bankoverschrijving betaalt.
Vervolgens ontvangt u een email met onze betaalgegevens. Hiermee kunt u het aankoopbedrag overmaken. Uw bestelling wordt verzonden zodra wij uw betaling hebben ontvangen.

Hoe lang duurt het?
Het duurt ongeveer 1 tot 3 werkdagen totdat de betaling bij ons binnen is. Uw bestelling versturen wij op de dag dat uw betaling is verwerkt

Kosten:
Wij berekenen geen kosten voor de betaalmethode per bankoverschrijving.

Uw voordelen:
U betaalt op een veilige en vertrouwde manier.
We rekenen geen kosten voor de betaalmethode per bankoverschrijving.


Verzenden

Hoe wordt mijn bestelling bezorgd?
Alle pakketten worden bezorgd door DPD van maandag tot en met zaterdag. Ook als u bij uw bestelling zelf een andere bezorgdatum gekozen heeft gelden dezelfde wijzen van verzending.
Wanneer we een pakket niet bij u kunnen afleveren, als dit niet lukt krijgt u van de DPD chauffeur een bericht met een ‘Niet-thuis-code’. Met deze code kunt u op de website van DPD een keuze maken voor een tweede pakketbezorging, bijvoorbeeld bij de buren of op een afhaalpunt.

Maakt u geen keuze voor een tweede pakket bezorging? Dan wordt uw pakket de volgende werkdag bij u bezorgd. Eenvoudig en handig!

Wat is een Track & Trace code?
Bij elke bestelling vindt u, wanneer uw bestelling de status ‘verzonden’ heeft, een Track & Trace code. Als u op dit nummer klikt of dit nummer invult op de site van DPD, dan kunt u zien waar uw pakket zich bevindt in het bezorgtraject.
 
Ik vind mijn bestelling niet na het zoeken op Track & Trace code
Het kan voorkomen dat u, na het klikken op de Track & Trace code, de volgende melding krijgt: ‘Er zijn geen zendingen aangetroffen voor deze combinatie’ (dit is de combinatie van de code en de postcode waar de bestelling afgeleverd moet worden). Deze melding kan veroorzaakt worden doordat DPD de Track & Trace code nog niet heeft verwerkt. U kunt de status van uw bestelling in dat geval de volgende werkdag opvragen.
Wanneer dezelfde melding 3 dagen na verzending nog steeds verschijnt en u heeft uw bestelling nog niet ontvangen, dan verzoeken wij u vriendelijk om contact met ons op te nemen.
 

Wanneer ontvang ik mijn bestelling?
Bij alle producten in onze winkel staat een indicatieve levertijd aangegeven. De meeste producten hebben wij ruim op voorraad. Producten die direct leverbaar zijn uit onze voorraad, heeft u in Nederland de volgende werkdag in huis wanneer u op een werkdag bestelt voor 15.00 uur.  Bestelt u vanuit België? Dan kan het 1 tot 2 werkdagen langer duren. Voor de producten die niet direct op voorraad zijn, gelden andere levertijden. Deze levertijden vindt u naast het betreffende product.
Als u bij uw bestelling zelf een andere bezorgdatum gekozen heeft worden de producten op de door u gekozen bezorgdatum afgeleverd.
 
Aflevertabel – Nederland
Besteldag op de site Thuislevering DPD     2e  afleverpoging
maandag (tot 15.00 uur) dinsdag woensdag
dinsdag (tot 15.00 uur) woensdag donderdag
woensdag (tot 15.00 uur) donderdag vrijdag
donderdag (tot 15.00 uur) vrijdag zaterdag
vrijdag (tot 15.00 uur) zaterdag maandag
zaterdag dinsdag woensdag
zondag dinsdag woensdag

Wat zijn de verzendkosten binnen Nederland en België?
Binnen Nederland en Belgie bedragen de verzendkosten bij een bestelling €6,75

Ruilen en retour

Wij willen graag dat u tevreden bent met uw aankoop bij een van de shops van Duijvelaar E-Commerce. Is de aankoop niet zoals verwacht of wilt u het ruilen? Geen probleem! U kunt het product in originele staat binnen 14 dagen ruilen of retourneren. Dit geldt ook voor afgeprijsde producten. Heeft u het product al gebruikt of is het beschadigd? Dan is ruilen of retourneren helaas niet mogelijk.

Wat kost ruilen en retourneren?

Ruilen:
U betaalt zelf de verzendkosten. Het pakket kunt u brengen naar het postkantoor. Mochten wij onverhoopt een afwijkend product hebben verstuurd dan kunt u het pakket via het postkantoor standaard retourzenden met Postnl. De kosten hiervan bedragen 6,75 euro.

Retourneren:
U betaalt zelf de verzendkosten. Het pakket kunt u brengen naar het postkantoor. Mochten wij onverhoopt een afwijkend product hebben verstuurd dan kunt u het pakket via het postkantoor standaard retourzenden met Postnl. De kosten hiervan bedragen 6,75 euro.

Wat ruilen en retourneren we niet?
  • producten die niet meer in originele staat zijn
  • producten die u langer dan 14 dagen in huis heeft

Hoe werkt ruilen?

Download hier ons ruil- en retourformulier. Nadat u deze heeft ingevuld en bijgesloten kunt u het product retourneren via Postnl. Heeft u hier vragen over? neem dan contact op met onze klantenservice. Dit kan door een e-mail te sturen naar info@duijvelaarecommerce.nl
Wij kijken voor u of het gewenste product nog op voorraad is en reserveren het alvast voor u.
Zorg dat het product en de factuur goed verpakt zijn en dat ons adres goed leesbaar is.
Ons adres:
Duijvelaar E-Commerce
Gnephoek 18
2401 LP Alphen aan den Rijn

Hoe werkt retourneren?

Download hier ons ruil- en retourformulier. Nadat u deze heeft ingevuld en bijgesloten kunt u het product retourneren via Postnl. Heeft u hier vragen over? neem dan contact op met onze klantenservice. Zorg ervoor dat het product en de factuur goed verpakt zijn.
Zet het retouradres duidelijk op de verpakking:
Duijvelaar E-Commerce
Gnephoek 18
2401 LP Alphen aan den Rijn

U bent aansprakelijk voor de aankomst van het pakket. Bewaar het afgiftebewijs dus goed. Zodra wij uw pakket hebben verwerkt, krijgt u van ons per e-mail een bericht. Het aankoopbedrag storten we binnen 30 dagen terug op uw rekening.

Garantie en Klachten

Tevredenheidsgarantie
Wij willen dat u tevreden bent met uw aankoop bij Duijvelaar E-commerce. Is de aankoop niet zoals verwacht of wilt u het omruilen? Geen probleem! U kunt het product met de originele labels binnen 14 dagen ruilen of retourneren. Ook een afgeprijsd product. Heeft u het product al gebruikt of is het beschadigd? Dan is ruilen of retourneren helaas niet mogelijk. Bij Ruilen en retour leest u hoe u kunt ruilen of retourneren en wat retourneren kost.

Wat doe ik als ik een verkeerd product heb ontvangen?
Wij verwerken uw bestelling met veel zorg. Toch kan het een keer mis gaan. Heeft u een product ontvangen dat u niet hebt besteld? Neem contact op met onze klantenservice via info@duijvelaarecommerce.nl . Wij zorgen dat u kosteloos het goede product ontvangt.

Heb ik garantie op een product?
Gaat er een product onverwachts kapot, dan kunt u natuurlijk op ons rekenen. Op al onze producten krijgt u de garantie van de leverancier. Neem voordat u het product retour stuurt, contact op met onze klantenservice via info@duijvelaarecommerce.nl .

Hoe werkt de klachtenprocedure?
Heeft u een klacht over onze service? Laat het ons schriftelijk weten per e-mail (info@duijvelaarecommerce.nl) . Wij onderzoeken de klacht en nemen binnen een week contact met u op.

Daarom RX5.nl!
  • Alles uit voorraad leverbaar
  • Voor 15:00 besteld, morgen in huis
  • Uitgebreide betaalmogelijkheden
  • Gratis afhalen in a/d Rijn
  • De anti roest specialist


Ideal - veilig betalen
VISA - MasterCard - Maestro

Websjop keurmerk - DPD